مبقاش وقته




مبقاش وقته


احس هواكي


ده انا قلبي قتلته


علشان ينساكي


وحبي كرهته


علشان انساكي



مبقاش وقته اني انده اسمك


جوايا انا ياما اتألم منك


وانتي حبيبتي بعتي لإنك


حبيتي عذابي يكون من سِمِك



مبقاش وقته حبيبتي رجوعنا


اشواقنا حبيبتي نسيو عيوننا


ودموعنا اكيد طفو شموعنا



مبقاش وقته وفعلا اسف


باقي حياتي هعيشها انا خايف


اشوفك مرة افتكر احزاني


او ألمح طيفك جوه منامي


او اسمع همسك بيهد كياني



مش وقته ننسى اللي راح


انا نسيت معنى السماح


بس اتعلمت معنى الحب


اني اعيش من غير قلب


اتعلمت كلمة جديدة


اتعلمت كلمة جرااااح


Comments

اناااااااااا اول تعليق

مبقاش وقته

احس هواكي

ده انا قلبي قتلته

علشان ينساكي

وحبي كرهته

علشان انساكي
ايه الكلام الجامد ده والله ينفع اغنيه بجد تسلم ايديك وايت هاااااااااارت كلامات قويه ومعبره واثرت فيااااااااااا جدااااااا
تحياتي ليك ويارب تدوم كتاباتك الحلوه ومش تنقطع ابدااااااا
secret-love said…
بجد انا زعلان كل مره ملحقاش اول تعليق
سنين ونص مش عارف اجيب اول تعليق مش مهم انا عارف انى اول تعليق جوا قلبك ههههه
الموضوع بسيط وواخد شويه من اسلوبى بس الموضوع عايز ترتيب شويه لان واضح ان القلب متأثر بس جميل برده
VÖltaa said…
انت جبت كيس ملح ورشيته على جرحى

شكرا
حمد لله على السلامه
وعموما عاوز ابلغك حاجه جميلة
مش بفهم فى الشعر
Anonymous said…
بس اتعلمت معنى الحب

اني اعيش من غير قلب

_ __ _ __ _ __ _

وكـيف لنـا الحياة من دون قلب

حتى وان كانت تغزوه الجراح؟!
يا ابو قلب ابيض ........

ايه الكلام الجميل ده يا سيدي
و الله بجد كلامها حلو اوي

تسلم يا ابو قلب ابيض
و كلامك بجد رقيق و عاجبني اوي

تعيش يا غالي
و نتابع اعمالك باستمرار

مع خالص تحياتي و تقديري
Unknown said…
أسف
نسيت اللى راح
و قلبى ارتاح من هواكى
مش ناقص غير فراقى
سلامى


تمام انت كده بس من غير حب برضوا هتتعب زى المتجوز اللى بيشكى يطلق برضوا يشكى
كلمات جميلة

تسلم عليها

بس لازم الانسان يخرج من اشباح الماضى ويبص للمستقبل

مع خالص تحياتى
Helmy said…
leeeh keda yabny......la la la mayenfa3sh ....akeed elkalam da men wara albak...bos ya mohamed el kaseeda gamda gedan we 3agbany bas mba2ash wa2to netkalem 3aleha 3ashan ana 3awez anaaaam hehehe
Unknown said…
ربنا يبعدنا واياكم عن الجرح والمه
رغم انه سمة من سمات الحياة
تحياتى لك ولقلمك المبدع والجميل باستمرار

Popular posts from this blog

الحب بات ... مصنوع من قهر السكات

تساؤلات

ونجحنااااااااااااااااااااااا