ونجحنااااااااااااااااااااااا



وسسسسسسسسسسسسسع يااااااااااعم



انا نجحت ياناس




اللي بيعرف يزغرط يزغرط واللي مبيعرفش يتعلم من اللي بيعرف ويزغرط

والرجاله ميزغرطوش علشان مش ناقصين فضايح

جبتلكم حلاوة النجاح معايا اهو اصبرو بس بشد فيها اصلها كبيره شوية






ومدحت محمد عمل مدونه جديده جايبله واحده هوه كمان على قده


ههههههههههههههههه















اصبروا اصبروا هجيب الاطباق











والحاجة الساقعه للي طلب حاجة ساقعه







وعصير للي مبيحبش الحاجة الساقعه وبيقاطع وبيوازي والكلام ده









انا عايز طفاسه في الاكل اللي كل مرة ياكل تاني واللي شرب حاجة ساقعه ياخد لعياله معاه



وسمعونا احلى زغروطه بأه







Comments

الف مبروك يا باشا عقبال ما نبارك ليك على العروسه ان شاء الله
منى said…
لولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
مبروووووووووووووووك
انا جيت بدرى
كويس اكل براحتى بقى
واخد للى فى البيت






الحمد لله اكلت وشربت
يارب متجمعين عندك فى الافراح دايما
تحياتى
ههههههههههههههه

ماشاء الله مدونه دمها خفيف

ان شاء الله اعيد الزياره تانى بعد البوست الجاى

:D
saragebaly said…
white heart

الف الف الف مبروك النجاح وعقبالي يارب

ويارب تكون دايما في تقدم مستمر

وعقبال ما نبارك على العروسة

بجد الف مليووووووون مبروك

عقبال التخرج باذن الله

سارة
سبهللة said…
لولوللييييييييي
الف مبروك
بس ما قلتش
هو انت فى ثانوية عامة ولا كلية ولا ايه بالظبط
ومجموعك قد ايه
ولا الواحد قلبه من الزغاريد من غير ما يعرف التفاصيل
ينفع كدة؟؟
kochia said…
مبروك
تقريبا اول مرة اعلق عندك وكويس اني جيت في مناسبة كويسة

انا بحب الكانز لو سمحت
Mafrousa said…
لوووووووووووووووووولوووووووووووووووليييييييييييييييي
احلى زغروطه اهه
مبروك الف الف مبروك
بس ايه الحاجات الارديحي ديه؟؟؟؟؟
انا عاوزه مع الحاجه الساقعه كام سندوتش.....
و تكون سندوتشات يالحمه
يافراخ
ومبروك تاني وتالت
الف الف مبروك
عقبال الثانويه العامة ان شاء الله
و ان كنت خلصتها
يبقى عقبال الابتدائية
الف مبروك
انا مش بعرف ازغرط
انا ممكن امسك زمارة و اصفر
ينفع؟؟؟
الف مبروك يامحمد

بجد فرحتلك

انا كنت داخل اقلك طمنى عليك والله

الف مبروك ياباشا
WhItE HeArT said…
رئيس الجمهورية


الله يبارك فيك

بس احنا فين والعروسة فين لو عندك بنت في الكي جي كده ممكن اناسبك

ههههههههههههههه


تحياتي
WhItE HeArT said…
منى

يااااااه كإني سامع الزغروطه والله

ربنا يخليكي يامنى

تحياتي
WhItE HeArT said…
حسام يحيى

اسعدتني زيارتك دي قوي واتمناها تتكرر

تحياتي
WhItE HeArT said…
ساره


مرسي اوي على التعليق الجميل ده

بس برضه ايه حكاية العروسه دي

طيب ساجماعه ايديكوا في ايدي بأه

هاتولي العروسة والشقه والمهر والشبكه والكلام الكبير ده وانا اتجوز من بكره معنديش مشاكل ومتنسوش تصرفوا علينا علشان انا لسه في مخلصتش كلية

هههههههههههههه

تحياتي ونورتيني
WhItE HeArT said…
سبهلله


انا رايح تانية كهربا هندسة عين شمس

وجبت جيد الحمد لله

وربنا يخليكي على الزغاريط دي

وبجد نورتيني

تحياتي
WhItE HeArT said…
كوشيا

احم احم

كانز

الكانز ب 2 جنيه واحيانا ب 2 جنيه ونص

يعني يرضيكي يتخرب بيتي

ههههههههههههههه

اول زيارة واتمناها تتكرر

تحياتي
WhItE HeArT said…
واحده مفروسه


" وش متنرفز"

قرديحي

انتي شفتي التورته عامله ازاي

دي ولا برج ايفل

وبعدين انا خفت اجيبلكم سنداويتشات باللحمه تطلع لحمة حمير وله حاجة وفي الاخر اروح انا في حديد

تحياتي
WhItE HeArT said…
فرنسا والرايق


يبقى عقبال الابتدائية بأه


هههههههههه

وبعدين مالها الصفاره كويسه صفر ياعم ولا يهمك


تحياتي واسعدني تواجدك
WhItE HeArT said…
مدحت محمد


هههههههههه القلوب عند بعضها اهو

والله يبارك فيك ياباشا

مقلتليش اخدت التورته بتاعتك وله لا

وبعدين ياعمونا ارحمني كل شوية ادخل عندك الاقيك عملت الدخول لناس معينين بس وشوية تشيلها ارسيلك على بر بأه


انا كده مش عارف ادخل عندك على فكرره


تحياتي
زى الهوا said…
مبررررررررررررررروك , بس ماليش فى الزغاريط , بس ليا فى الجاتوة والبيبسى والعصير وكل حاجة تدخل البطن هههههههههه

يارب ديما نجاح
Unknown said…
الف الف مبرووووووووك
على النجاح
ومرسى خالص على عزومة التورتة
مصراوى said…
1000000000000000مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك مبروك
تمنياتى بالنجاح
حسن حنفى said…
الف مليووووووون مبروك ويارب دايما

تقبل مروري
Unknown said…
مليووووووووووووووووون مبرووووووووووك يا اعز اخ

وانا عن نفسي كفايه اوي قطعه من التورته وشوب ساقع بس



اه من الحق
اسف جدا علي اللبس اللي حصل عندي في مدونتي


تحياتي ومليون مبروك
ألف مليووووووووووووووون مبرووووووووووووك و عقبال التخرج ...
الف الف مبروك
و عقبال السنين الجايه ان شاء و تبقى امتياز
اول مرة الله أعلق فى المدونه و الحمد لله مناسبه سعيده
مش بعرف ازغرط بس لما اتعلم هبقى اعدى عليك
و بالمره تبقى جبت تورته جديده علشان الناس اللى جم قبلى خلصوها و ملحقتش منها حاجه
تقبل مرورى
السلام عليكم
لولو لو ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
لولو لو لوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
ألف مبروك وعقبال الواد أخويا
تحياتى لك
buffy said…
congratulations:))))))))))
blue-wave said…
انا مبسوط ان اول زيارة تكون فى مناسبه حلوة كدا
الف مبروك يا باشا
WhItE HeArT said…
زي الهوا

هههههههههههههههههه

حقك وبشرط برضه زي ماقلت الاكل يكون بطفاسه

تحياتي
WhItE HeArT said…
نهر الحب

مرسي على ايه دي حاجة مش على قد المقام

ههههههههههههههه

قرديحي على رأي واحده مفروسه

تحياتي
WhItE HeArT said…
عالم الحب

ربنا يخليك يارب ويارب زيارتك تتكرر وعقبالك

تحياتي
WhItE HeArT said…
حسن

ربنا يخليك ويارب الزيارة دي تتكرر يارب

تحياتي
WhItE HeArT said…
برقش

ولا يهمك ياريس

كفايه طلتك الجميله دي يادكتور

تحياتي ليك
WhItE HeArT said…
أميرة الاحزان


ربنا يخليكي يارب

تحياتي
WhItE HeArT said…
بنت مصريه


انتي عارفه انا دخلت مدونتك في بوست شيل مناخيرك من فضلك تقريبا وحاولت اني ادخلها تاني معرفتش ابدا وده طبعا لتشابه الاسماء الفظيع بينك وبين بنوته مصريه وبنت مصريه برضه ومعرفش ايه الفرق كنت قربت اتجنن منكم والله


بجد نورتيني واوعدك لما ااقبض اجيب لك تورته تانية

هههههههههههه

الظاهر الناي كلو بطفاسه فعلا

تحياتي
WhItE HeArT said…
رئيسة حزب الاحلام


انتي بتفكريني بتوع عقبال عند ياام اسماعيل

وعقبال الواد فرج

والحاجات دي

بس حتة زغروطه بجد صوتها لعلع في البلوج

نورتيني
WhItE HeArT said…
بافي


thanxxxxxxxxxxx


نفسي اتعلم انكليزي زيك كده


تحياتي
WhItE HeArT said…
بلو ويف


الله يبارك فيك ياريس

وبجد نورتني وانا الاسعد والله
بس ياريت الزيارة تتكرر

تحياتي
لولولولولولىىىىىىىى
انا زغردت اهه هات حته بقى

لا وعامل جو
استنوا هجيب الاطباء والبيبس
وبشد ف التورته
انت هتعملهم علينا يا عم ما كله على شاشه الكمبيوتر

انا عايزه حاجه ملموسه
حاجه اقدر الغوص فيها براحتى

ايه الغوص دى
سورى معلش

ها هتجيب التورته الحقيقيه امتى
مبروك يا باشا
عقبال ما نباركلك وانت
راجع م الحجاز
ولا العروسه الاول
لا الحجاز الاول
الف مبروك ياعم

بس انا ما بكلش من الكلام اللى على ورق ده

انا عايزة حاجة ملموسة

الكلام ده ما ينفعش

عايزة اوصل البيت الاقى نصيبى سبقنى
PrInCeSS BeRy said…
لولولولولولووللولولولوولللولى الف مبروك احلى نجاح ربنا يسعدك ويوفقك فى حياتك وكلها تكون نجاح ان شاء الله انا مكلتش حاجةةةةةة انا شكلى جيت فى الاواخر عازة تورتة وبيبسىىىىىىىىىىى
وانا اقوول المدونة مالها انوارها زيادة لية كدة لانهاردة

الف الف الف مليووم مبرووك ياباشا

ونجيلك ديما ف الافرااح

ملحوظة :

انا بحب التورتة بالكريز وتورتتك دى مش عليها كريز

قولى بقى اعمل اية انا الوقتى ..؟؟؟؟؟

بيس
يــــــــــــاخبر

نسيت أزغرط

لولولولولولولولولولولوللولولوللى

ع فكرة بقة بعرف ازغرد بإحتراف وليس هواية

ياارب ديما فى افراح ونجاح ياجميل

بيس
Selfmeaning said…
مبروووووووووووووووووووك

على النجاح

و ميرسى على التورتة اللذيذة

Popular posts from this blog

الحب بات ... مصنوع من قهر السكات

تساؤلات